ovoce v mýdlech+pivní mýdlo

classic Klasický list Seznam threaded Témata
6 zpráv Volby
Odpovědět | Témata
Otevřít tento příspěvěk v zobrazení vlákno
|

ovoce v mýdlech+pivní mýdlo

Iris
Občas u některých mýdel od mýdloték je psáno složení,ovšem ne postup,ani kolik čeho..narazila jsem i na mýdlo banánové a avokádové s tím,že je do stopy přidáván celý rozmixovaný banán+med a nebo to avokádo.Výživa pro pokožku je to prý úžasná,chci to zkusit,máte tu někdo s tím už nějaké zkušenosti? Mám obavy,že banán mi ztmavne,osobně bych přidala k němu ještě šťávu z půlky citronu a množství této tekutiny bych odečetla od destilky.Také si říkám..nezačne se to ovoce v mýdle kazit?
Pivní mýdlo..údajně se destilka nahradí světlým pivem,plus do stopy se přidává výtažek z chmele..zkoušel jste to někdo?
Odpovědět | Témata
|

Re: ovoce v mýdlech+pivní mýdlo

Yves
Zdravím - jsem sice začátečník, ale snad se již můžu aspoň s vlastními postřehy přidat k diskuzi. Mám v sortimentu mýdlo z bílého vína (alkoholu), s pivem to bude podobné - musí se předem vyvařit alkohol. U piva jsem četla, že stačí to nechat "zvětrat" pár dní v otevřené míse na lince. Já víno převařila, a stejně mi v něm alkohol zůstal. Až tak to nevadilo, ale veeeelmi to urychlilo stopu, až jsem se bála, abych hmotu nemusela do formy přendávat zednickou lžící. Samozřejmě jsem mýdlo ve formě chladila (venku už je zima, takže přes noc venku na parapetu) - protože víno obsahuje spousta cukru, tak aby se nepřehřálo.