Moje první mýdla - fotky

classic Klasický list Seznam threaded Témata
5 zpráv Volby
Odpovědět | Témata
Otevřít tento příspěvěk v zobrazení vlákno
|

Moje první mýdla - fotky

verunka
Ahoj, posílám fotečky svých prvních mýdel. Už je používá celá rodina a všichni jsou spokojeni. Jde o mýdla smíšená (živočišné a rostlinné tuky) ale také jsou tam mýdla pouze rostlinná :) Ve sklepě mi právě zrají mýdla, která vypadají jako malé dortíčky, tak až budou, určitě je zas vyfotím :) Jsem teprve začátečník, takže jsem velmi ráda, že mýdla fungují i přes různé nesnáze, které se občas v průběhu výroby objevily :) Zrovna včera se mi jedno mýdlo zdrclo, tak dnes budu dělat rebatching :) Tak snad se Vám líbí, i když jsou dost zdobená (ale inspirace zahraničních stránek mýdlařů na mě měla velký vliv :D).

Moje první mýdla :)

Odpovědět | Témata
|

Re: Moje první mýdla - fotky

evula
mozes ich popisat? ktore je ake?
ake oleje a tuky si pouzila a ake vone?
vyzeraju krasne
Odpovědět | Témata
|

verunka
Díky Evula :)
 První a druhé mýdlo jsou podle tohoto receptu:
400 g vepřového sádla
300g olivového oleje
300 g tuku do čokolád
125 g hydroxidu sodného
380 ml vody

První z mýdel mělo mít jahodovou vůni, ale bohužel zanikla a druhé je levandulové (levandule je i uvnitř mýdla cca hrstka).

3. Mýdlo s motýlky je relaxační s vůní Ylang ( na povrchu je směs relaxačních bylinek) a je podle tohoto receptu:
350 g tuku do čokolád
600 g palmového oleje
50 g ricinového oleje
116 g hydr. sodného
380 ml vody

4.  Kulaté mýdlo je s mletými ovesnými vločkami a je bez parfemace a je z tohoto receptu:
500 g olivového oleje
310 g kokosového oleje
190 g palmového oleje
125 g hydr. sodného
380 ml vody
Asi půl šálku namletých vloček

Dnes jsem zkusila šlehané mýdlo a je vážně skvělé a určitě ho budu od teď dělat častěji :) Fotky jsou na fóru :)

Odpovědět | Témata
|

Evik
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od verunka